• Poz(n)a zilei…A leșinat stâlpul
  • Proiectul Europe Direct Arad continuă și în anul 2019
  • Întâlnire de lucru pe tema extinderii magistralelor de gaz metan
  • Evaluare Națională și Bacalaureat 2019: Ministerul Educației a publicat procedura de EXAMINARE a candidaților cu DEFICIENȚE
  • Ministrul afacerilor interne, întâlnire oficială cu ambasadorul Tunisiei la București
  • MDRAP- Protocol de predare-primire
  • Anunț de ULTIMĂ ORĂ de la meteorologi! Vreme deosebit de rece și ninsori
  • Haos pe DN7. Un autoturism, două microbuze și un camion au fost implicate într-un accident (GALERIE FOTO)
  • Vești bune pentru aproape 100.000 de pensionari! De când se aplică MAJORĂRILE votate prin noua lege a pensiilor
  • Un arădean de 54 de ani, prins de polițiști după ce a furat produse cosmetice în valoare de peste 1.000 de euro
  • Raportul de activitate al DAS Arad pe anul 2018
  • Începe modernizarea drumului județean Sintea Mare-Șepreuș
  • Iustin Cionca: ,,Singura cale corectă pentru românii de peste Prut este calea europeană”
  • Municipalitatea arădeană, în aşteptarea ofertelor pentru Piaţa Catedralei şi noua piaţă agroalimentară de pe strada I. R. Şirianu
  • Un robot construit de câţiva elevi arădeni, în competiţia First Tech Challenge Romania
  • Biciclist lovit de autoturism pe o stradă din Arad
  • Activități de prevenire a furturilor auto și din locuințe (FOTO)
  • ALERTĂ! Un VAL de AER POLAR se îndreaptă spre România
  • Cetăţeni români depistați la volanul unor autoturisme fără permis de conducere
  • Scene ÎNFIORĂTOARE pe un DN. Din mașini au rămas doar fiarele contorsionate (GALERIE FOTO)
  • 400 de TONE de CUPRU „dispărute” din Zona Liberă CURTICI. Mai multe firme din ZONA INDUSTRIALĂ păgubite- Breaking news UPDATE

    De în Breaking News Gura lumii Locale share share share share share share share share share share share share share share share share share share

    Douăzeci de camioane care transportau 400 de tone de cupru pentru mai multe companii multinaționale s-au făcut nevăzute.

    Coficab Eastern Europe Arad

    Potrivit unor surse, cuprul, proprietatea AURUBIS A.G.,  era transportat din Germania în vagoane, pe căile ferate, până la Curtici. De la frontieră, după ce se efectuau operațiunile de vămuire a mărfii, cuprul ar fi trebuit încărcat de un transportator și distribuit la mai multe firme, cel mai mare client beneficiar fiind compania multinațională Coficab Eastern Europe din Arad. Camioanele nu au mai ajuns, însă, la destinație, întrucât au fost deturnate spre o altă destinație, necunoscută,  de persoane care s-au folosit de acte false în acest sens.

    Conform primelor informații, neoficiale, camerele de luat de vederi nu ne pot dezvălui nimic despre cele întâmplate întrucât, culmea!, atunci s-a nimerit să nu funcționeze…

    Revenim cu detalii și poziția oficială a părților implicate!

    UPDATE- Răspunsul oficial al IPJ Arad: „Urmare a solicitărilor primite în cursul zilei de ieri, vă aducem la cunoștință că în cauză se continuă cercetările pentru înșelăciune cu consecințe deosebit de grave și fals informatic, urmând a fi administrate mijloacele de probă specifice. În fapt, la data de 21 septembrie, am fost sesizați despre faptul că persoane necunoscute la acea dată ar fi emis printr-o adresă de email fictivă o solicitare de a se livra din depozitul unei societăți comerciale de pe raza localității Curtici, 414 tone bară de cupru, către o altă societate comercială. În baza solicitării, au fost efectuate 20 de transporturi de role bară de cupru către o altă destinație decât cea menționată în documente. În continuare activitățile de cercetare privesc identificarea tuturor persoanelor implicate în săvârșirea faptelor penale mai sus amintite și stabilirea împrejurărilor în care cei bănuiți au procedat la comiterea activității infracționale. Sub coordonarea procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Arad, polițiștii arădeni au reușit recuperarea integrală a prejudiciului cauzat persoanei vătămate, în valoare de 2.000.000 € (414 tone cupru), fiind identificate atât mijloacele auto utilizate pentru transportul rolelor, cât și destinația finală a acestora. Vă transmitem totodată că desfășurarea activităților investigativ-operative în cursul urmăririi penale nu este publică, urmând a vă fi comunicat rezultatul cercetărilor odată cu finalizarea anchetei.”

     

     

     

    2
    Lasă un comentariu

    Lasă un răspuns

      Înscrie-te  
    cel mai nou cel mai vechi cel mai votat
    Notificarea de la
    Anonim
    Guest
    Anonim

    Pe căile ferate până la ” Vama Nadlac”????? Nu am știut că mai nou Nadlacul are și punct feroviar! Mai documentativă inainte de a scrie!

    Postări recomandate