• Poz(n)a zilei…A leșinat stâlpul
  • Proiectul Europe Direct Arad continuă și în anul 2019
  • Întâlnire de lucru pe tema extinderii magistralelor de gaz metan
  • Evaluare Națională și Bacalaureat 2019: Ministerul Educației a publicat procedura de EXAMINARE a candidaților cu DEFICIENȚE
  • Ministrul afacerilor interne, întâlnire oficială cu ambasadorul Tunisiei la București
  • MDRAP- Protocol de predare-primire
  • Anunț de ULTIMĂ ORĂ de la meteorologi! Vreme deosebit de rece și ninsori
  • Haos pe DN7. Un autoturism, două microbuze și un camion au fost implicate într-un accident (GALERIE FOTO)
  • Vești bune pentru aproape 100.000 de pensionari! De când se aplică MAJORĂRILE votate prin noua lege a pensiilor
  • Un arădean de 54 de ani, prins de polițiști după ce a furat produse cosmetice în valoare de peste 1.000 de euro
  • Raportul de activitate al DAS Arad pe anul 2018
  • Începe modernizarea drumului județean Sintea Mare-Șepreuș
  • Iustin Cionca: ,,Singura cale corectă pentru românii de peste Prut este calea europeană”
  • Municipalitatea arădeană, în aşteptarea ofertelor pentru Piaţa Catedralei şi noua piaţă agroalimentară de pe strada I. R. Şirianu
  • Un robot construit de câţiva elevi arădeni, în competiţia First Tech Challenge Romania
  • Biciclist lovit de autoturism pe o stradă din Arad
  • Activități de prevenire a furturilor auto și din locuințe (FOTO)
  • ALERTĂ! Un VAL de AER POLAR se îndreaptă spre România
  • Cetăţeni români depistați la volanul unor autoturisme fără permis de conducere
  • Scene ÎNFIORĂTOARE pe un DN. Din mașini au rămas doar fiarele contorsionate (GALERIE FOTO)
  • Începe în forță! Cum să te îmbraci în PRIMA ZI DE MUNCĂ

    De în Lifestyle Sănătate și frumusețe share share share share share share share share share share share share share share share share share share

    Ai reușit să-ți impresionezi viitorii șefi în timpul interviului și ai obținut slujba mult visată. Cu toate acestea, când vine vorba de prima zi de muncă și modul în care te vor percepe noii colegi, responsabilitatea devine, parcă, una și mai dificilă.

    În dimineața primei zile la noul job te cuprinde panica, iar vestimentația pe care ți-ai pregătit-o cu atâta migală, cu o seară înainte, nu ți se mai pare una potrivită, iar viitorul luminos la care visai devine, dintr-o dată, sumbru.

    Trebuie să-ți faci repede un plan!

    Cuvântul-cheie în prima zi la noul loc de muncă este DETALIUL întrucât vei fi examinată, cu atenție, de toată lumea. Mai mult, modul în care vei fi primită de colegi se va baza, evident, pe prima impresie lăsată.

    Coafura și machiajul

    Nimic nu se compară cu un păr curat și aranjat, acesta fiind nota finală a oricărei ținute. Nu este o tragedie dacă nu îți permiți să mergi săptămânal la coafor, există suficiente tutoriale online din care te poți inspira, dar este „crucial” să-ți păstrezi părul curat. Mai nou, există în comerț și parfumuri special concepute pentru păr, care nu-l usucă (așa cum se întâmplă, de exemplu, dacă pulverizezi parfum dintr-unul normal, ce conține alcool). Indiferent de lungimea părului, recomandăm o coafură care să nu îți acopere fața.

    În ceea ce privește machiajul, recomandăm unul natural, în nuanțe neutre, care să insufle un „aer fresh”, o persoană odihnită. Având în vedere că, în general, lumina din birou este una rece, nu recomandăm folosirea culorii albastru-deschis, iar sclipiciul este exclus. Desăvârșește-ți look-ul cu un ruj roz sau portocaliu, în funcție de nuanța pielii (roz fucsia pentru tenul foarte închis, portocaliu pentru tenul bronzat sau măsliniu și roz deschis pentru pielea deschisă), dar ai grijă să nu fie unul țipător.

    Ce ar trebui să porți

    Nu trebuie să renunți la propriul stil, ci doar să-l adaptezi la situația dată, adoptând, măcar în prima saptămână, o îmbrăcăminte ceva mai formală.

    Indiferent de postul pentru care ai fost angajată, ținuta ta trebuie să insufle competență și eficiență. Cum oamenilor le place să pună etichete, ar fi indicat ca eticheta pe care o primești să fie una cu care poți trăi, nefiind ușor (ca să nu spunem imposibil) să mai schimbi o primă impresie proastă.

    Poate nu ar fi rău ca, în prima zi, să te inspiri după ținuta pe care ai purtat-o la interviu și care te-a ajutat să obții jobul.

    Combinația dintre jucăuș și formal creează un look remarcabil. În acest sens, poți opta pentru o cămașă excentrică sub o jachetă clasică, iar dacă dorești să-ți evidențiezi silueta, alege un sacou scurt, pe corp.

    Rochiile, în general, te scot din orice încurcătură, indiferent de siluetă, inspirând, totodată, feminitate. Fie că optezi pentru o rochie cambrată sau una dreaptă, alege una care prezintă detalii neobișnuite (sunt la mare modă materialele imprimate).

    Dacă optezi pentru pantaloni, alege unii moderni, care să îți pună în valoare picioarele (doar dacă ai ce pune în evidență, altfel fixează-te pe o fustă sau rochie).

    Alege o pereche de pantofi cu toc înalt, cui,  doar dacă te simți capabilă să stai încălțată cu ei o zi întreagă. Mare atenție dacă dorești să optezi pentru cei cu platformă, acest model se asortează mai greu cu un costum, de exemplu.

    Te poți „juca” atunci când vine vorba de accesorii, dar să fii atentă la un detaliu: să nu zdrăngăne. Pare amuzant la prima vedere, dar prezența ta poate deveni una supărătoare pentru cei din jur care au de predat urgent un raport.

    Alte sfaturi utile pentru tine:

    • Să ai o agendă și un pix mereu în geantă pentru a-ți nota tot ce este nou sau greu de reținut, dar și pentru a nu-ți scăpa ceva ce trebuie să duci la îndeplinire,
    • Acceptă noi provocări și anticipează problemele și rezolvă-le cu ingeniozitate, iar, în timp, spiritul tău de ințiativă nu va trece neobservat;
    • Încearcă să nu repeți o greșeală făcută;
    • Pune întrebări în prima săptămână atunci când nu înțelegi anumite lucruri, ulterior vor considera că ocupi acest post de ceva vreme și ar fi trebuit să le știi deja;
    • Fă constant ordine în geantă (pentru a nu-ți căuta portmoneul într-un veșnic morman de cărți de vizită, bonuri fiscale sau șervețele utilizate);
    • Să te asiguri că ai mereu o respirație proaspătă pentru a nu crea neplăceri colegilor în timpul conversațiilor.

     

    Lasă un comentariu

    Lasă un răspuns

      Înscrie-te  
    Notificarea de la
    Postări recomandate